torsdag 7 mars 2013

En kort promenad mot kunskap

Jag gillar mornar. Jag gillar att vakna först. Det bästa som finns är tiden mellan klockan 6 och 9. Det är som om jag är den första personen att andas luften när jag är vaken så tidigt. Befängd tanke, jag vet, det finns alltid någon någonstans som inte sover och dessutom så andas ju folk när de sover, annat vore ju helt insane. Men jag kan ändå inte släppa tanken! Det är nog därför jag gärna tar mig lite tidigare mot skolan så jag kan promenera oerhört mycket för långsamt och ha tid för mig själv och lyssna på musik.

Förra veckan var det den här playlisten som agerade soundtrack: I'm walking away

Den här veckan har jag väl varit lite mer stressad så då har det blivit den här: tarmsköljning


Jag kör uppenbarligen mycket på någon form av nostalgitema märker jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar