måndag 28 januari 2013

Splish splosh

Det är lite öde här på bloggen. Det är lite öde i mitt huvud också. Jag tror jag kan lida av vinteruttråkning. Det går ju inte över, det här tillståndet med låtsassol och kalla vindar. Jag sover dåligt också. Trots att jag somnar lätt som en plätt. Jag lovar att jag faller i sömn innan den genomsnittliga tiden 7 minuter. Ändå vaknar jag varannan timme och tittar på klockan. Som om jag hade något viktigt att passa! Känns ju oerhört patetiskt.

Dessutom kan jag inte på söndagar byta över till mitt favvo-musikprogram när den förbannade gudstjänsten går igång på P1. Klingan har ju ersatts med Nya Klingan, som är väldigt bra men som inte går klockan 11 och som alltså inte kan sysselsätta mig när jag dricker kaffe. Det är lite synd. Jag har samlat lite låtar jag har gillat den senaste tiden som Lennart Wretlind har spelat. Eller ja, de låtar som faktiskt funnits att hitta på Spotify. Jag har ersatt vissa låtar med annat jag tyckt passat in. God morgon och varsågoda!

                                                          Klingan och jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar