lördag 5 januari 2013

Det allmänna tillståndet av ingenting som uppstår efter intensiva dagar av mat, alkohol, umgänge och snor

Nu var det slut igen. Hej då julen! Ses om typ ett år.

Det går i ett va? Först JUL. Sen NYÅR. Sen fyller alla jävlar år helt plötsligt (även jag). I denna tid av återhämntning och inväntning av åldrandet sitter jag och panikpresterar akademisk text. Det innebär att mitt första blogginlägg på detta år, 2013 (UDDA ÅR! ÅH nej! Udda år ger mig rysningar, jag känner alltid att de är liiiite sämre än jämna. Jag som ska fixa så mycket i år, jag hoppas till tusen att uddheten inte kommer ivägen.) inte kommer innehålla något vettigt alls. All hjärnkraft går till viktigare saker.

Jag ger er således en bild på Queen Victoria, som 4-åring:

File:Denning, Stephen Poyntz - Princess Victoria aged Four - Google Art Project.jpg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar