fredag 23 november 2012

Massor av husdjur.

 Jag har pysslat en del på sistone och jag tänkte att jag skulle visa upp lite saker jag gjort.


En gris, en björn och en räv som jag sytt i filt. Jag tycker grisens svans blev förvånansvärt lyckad. Planen är att jag ska äta upp knoen till jul.

 

Sen har jag nålfiltat! Min nya bästa sysselsättning näst efter att äta choklad. Jag köpte ganska mycket vit ull såhär i början och då passade det ju bra att göra vita djur. Dessutom är det ju snart jul så det fick bli vintriga djur, en isbjörn, en fjällräv och en vinterklädd hare trängs på fönsterkarmen.
 


 Djuren samsas i fönstret med lite kastanjer och ekollon-snuttar.


Dom nya husdjuren samsas dessutom med min gamla. Ni vet dom där små grå som bor överallt. Ven vänta! Vad är det där till höger i bilden?


En damm-bälta!


Det va allt för idag. Tjing!

3 kommentarer:

  1. ÅÅÅÅh, skulle man kunna beställa ett par isbjörnar, möjligtvis?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det ska inte vara helt omöjligt. Maila mig gärna på ellinor.flood[at]gmail.com så ser jag vad jag kan göra. Kul att du tyckte om den!

      Radera