fredag 14 december 2012

"Det enda man har är tid"

Tack för den passningen kära visa äldre personer! Tyvärr är det sant. Tyvärr innebär det då att jag är värdelös på att använda mig av tid på ett sådant sätt att det blir fruktbart. DET ÄR NÄMLIGEN LITE MYCKET NU! Därför dålig uppdatering från min sida. Jag studerar som en manisk person med koncentrationssvårigheter, multitaskar med intervjujobb och försöker klämma in lite jul sådär käckt på ett hörn. Det går inte jättebra kan jag ju säga, alltså det är nästan lite panik. Speciellt eftersom när jag har satt som mål att ta mig igenom 100 sidor engelsk forskningslitteratur om ledarskap och organisationer och det hela slutar med att jag bara kommer igenom 20 för att ALL DEN DÄR TIDEN JAG HAR, den använder jag till att arrangera hyacinter och desperat försöka hitta en låt som en av tränarna på gymmet spelade under morgonens spinningpass. Eller så lagar jag mat.

När allt det här är över (läs; om en vecka) så kanske det kommer upp något mer intressant. I den här takten lär jag dock få både magkatarr, vinterkräksjuka och oförklarliga allergiska reaktioner men det ska bli gött med jul hörni!

Här, en lille låt (från en av mina bästa filmer; The Last Waltz. Får kanske skriva ett inlägg om den en annan gång, jag har inte tid just nu):

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar